Majamess 2025

Meediavoog #1

Tuntuse kasv kuuel turul

Väärtus eksponendile

Me tutvustame eksponentide lahendusi messi toimumiskohas ja valitud turgudel meedia kaudu, et saada eksponentidele uusi kliente.


Võttes arvesse sihtrühma suuruseid ja reklaampindade hindu, planeerime jõuda sihtrühmadeni sagedusega 5 iga unikaalse huvilise kohta.


Saavutame Eesti, Soome, Norra, Rootsi ja Saksa auditooriumi summaks 64 miljonit vaatamist.

Messi, eksponentidega seotud ettekandeid ja esitlusi kanname üle rahvusvahelises meedias ehituse, sisekujunduse, tehnoloogia ja disaini huvilistele.

Sihtgruppide suurused ('000) maade kaupa

EST

FIN

NOR

SWE

DEN

GER

Ehitusspetsialistid

juhid ja arhitektid

35






Komponentide müüjad

55

170

120

230

180

880

Professionaalid

140

433

306

590

460

224

Huvilised

229

700

500

960

750

3 680

Aitame müüa maju

Aitame müüa eksponeeritavaid maju Jõelähtmel ja tutvustada neid juba

alates 2024 golfihooaja avamisest klubi liikmetele, külalistele ja välismaalt tulnud mängijatele.


Paneme Jõelähtme golfikülas välja infomaterjalid, mis tutvustavad kõiki majamessil osalejaid ja sponsoreid.

Nii näevad 40000 huvilist kahel hooajal meie poolt esitletud majamudeleid. Lisaks lokaalsele tegevusega teeme eksponentidega koostööd, et jõuda rahvusvahelise auditooriumini allolevatel tingimustel.


Hinnad

National Estonian flag. Estonia Flag Round Circle.
Norway flag vector
Swedish Flag round Icon
Round Danish Flag
Round Finland Flag
Flag of Germany

Sihtturud

EE

FI

NOR

SE

DK

GER

KÕIK 6

Kampaania laineid

4

3

3

3

3

3


Online vaatamisi (million)

3,5

6,5

4,6

8,9

6,9

34

64

Raadio levik sihtgrupini

50%







KAMPAANIAS OSALEMISE TASUD TURGUDE KAUPA (lisada käibemaks)

Ühe kategooria hind (EUR) ühele lahenduskompektile kuni

30 Aprill 2024 - KEHTIB NÜÜD

650

1300

2470

2275

2600

6500

15795

Minimaalne hind peale 30 aprill 2024 (€)

790

1580

3002

2765

3160

7900

19197

SISU LOOMINE - VASTAVALT ERALDI PAKKUMISELE

Kampaania kirjeldus

Riik ja eesmärk

Sihtturule lähenemise loogika

Eesti

3,5 mil korda

nägemist veebis

Eestis kasutame sihtrühma suurusi ja meediahindu optimeerides veebimeediat (sotsiaalreklaamid+kohalikud uudisteportaalid) ja raadioreklaame. Sihime kõiki oma vaatajaskonna segmente läbi 5 faasi ja saavutame piisava reklaamimahu.

Raadio toimib tugikanalina, kuna sellel on väga hea haare kõigi sihtrühmade seas. Põhirõhk on kampaania viimasel lainel, mis on suunatud kodu sisustushuvilistele, koduotsijatele ja ehituste planeerijate segmentidele.

Soome

6,57 mil korda

nägemist veebis

Sihime kõiki oma vaatajaskonna segmente 3 kampaanialaine kaudu ja saavutame tugeva tähelepanu majamessile kõigis meile olulistes vaataja-segmentides.

Norra

4,64 mil korda

nägemist veebis

Sihime kõiki oma vaatajaskonna segmente 3 kampaanialaine kaudu ja saavutame tugeva tähelepanu majamessile kõigis meile olulistes vaataja-segmentides.

Rootsi

8,89 mil korda

nägemist veebis

Sihime kõiki oma vaatajaskonna segmente 3 kampaanialaine kaudu ja saavutame tugeva tähelepanu majamessile kõigis meile olulistes vaataja-segmentides.

Taani

6,96 mil korda

nägemist veebis

Sihime kõiki oma vaatajaskonna segmente 3 kampaanialaine kaudu ja saavutame tugeva tähelepanu majamessile kõigis meile olulistes vaataja-segmentides.

Saksamaa

34 mil korda

nägemist veebis

Saksamaa on meie kampaaniaga kõige keerukam, kuna vaatajaskonna suurus ja reklaamiühikute hinnad on palju kõrgemad kui Skandinaavia riikides. Saksamaal kasutame sihtrühma suuruse ja meediahindade seisukohast ainult sotsiaalmeedia reklaame.

KOKKU

64 mil korda

nägemist veebis 13 miljoni huvilise poolt

Kui messil osalemise eesmärgiks peame rohkemate ärisuhete loomist ja müügi kasvatamist, siis oleme veendunud, et meie kombinatsioon füüsilise ja digitaliseeritud messi sõnumitest, mis on kantud rahvusvahelisse meediasse loob eriliselt kuluefektiivse esitlusmudeli meie eksponentidele.

Kui kellegil on efektiivsem messimudel ette näidata, siis palume jagada seda ka meiega.

Kuidas osaleda - esimene samm

Osalemiseks saatke palun e-kiri allpool loetletud kontaktisiku(te)le, nimetades teema "Majamess 2025" ja kattes punktid: (a) soov esineda kategoorias nr.X (valik 21-st, mis on loetletud allpool) (b) seotus krundiga või nimetada iseseisev osalemise soov, (c) soovitud sihtturgude katvus (d) teie toodete nimekiri (e) teie ettevõtte andmed.


Messikrundi tulevasel omanikul on soovituslik kutsuda oma komponentide tarnijad messile osalema. See annab kõikidele jõudu.

Exponaut OÜ maksab saadud virtuaalse expo osalustasudest 10% krundiomanikele, kes kaasavad ekspol osalemiseks oma messiobjektiga seotud partnereid.


Exponaut kutsub messile osalema ka eksponente, kelle tooted ei ole otseselt seotud kruntidel eksponeerituga, aga sobivad kategooriatesse.

Töötame omalt poolt, et sellised lahendused leiaksid tee messi näidismajadesse.

Kategooriad, krundid, eksponendid

Kategooriad / krundid

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

iseseisev osalemine

1

Hoone mudel, kontseptsioon

















2

Maa-aluse infrastruktuuri ehitus

















3

Platsid, haljastus

















4

Elukeskkond õues

















5

Hoone karp

















6

Esiku ala

















7

Köögi ala

















8

Söögituba

















9

Elutuba

















10

Kodukontor

















11

Magamistuba

















12

Vannituba, spa, saunad

















13

Lastetoad

















14

Valgustus

















15

Viimistlusmaterjalid ja nende hooldus

















16

Küte, vesi, kanal, nende haldus

















17

Kodutehnika

















18

Energia tootmine ja salvestamine

















19

Mobiilsus - sõidukid

















20

Hobid elukoha ümbruses

















21

Varia

















Eksponendid ja sponsorid:

TELEFONID

+37256969515 ; +372 56233933